Rugaciune la Sarbatoarea Adormirii Maicii Domnului

De la margini, o, Apostoli,

La Gheţimani v-aţi adunat

Şi-al meu trup, zicea Fecioara,

Cu cântări îl îngropaţi.

Fiul Meu iubit mă cheamă

Azi la Sine-n cerul sfânt.

Vă las binecuvântarea

Şi mă-nalţ de pe pământ.

Epitaful Maicii Domnului, Biserica Mihai Voda
Epitaful Maicii Domnului, Biserica Mihai Voda

Eu mă duc mijlocitoare,

Ca o maică să vă fiu,

Celor slabi ajutătoare

Lângă dulcele meu Fiu.

Pacea, dragostea, uitarea

Să domnească între toţi,

Şi-alte daruri cu iubire

Să ne dai, Tu, Maică, poţi.

Iar noi drept recunoştinţă

Totdeauna cu credinţă,

Venerând icoana Ta

Adormirea-ţi vom cânta.

Lasă un răspuns

