Mi-e dor de tine, Sihăstrie!

Mi-e dor de tine, Sihăstrie.ppt

Un slide-show cu imagini superbe de la Mănăstirea Sihăstria, judeţul Neamţ, din perioada 2007-2008. Îmi pare rău că nu ştiu autorul lor, am primit fişierul pe email. Sper să nu aibă nimic împotrivă pentru publicarea lor aici. Dacă da, îl rog să mă anunţe.

One response to “Mi-e dor de tine, Sihăstrie!

  1. o draga sihastrie cat de dor imi e de tine si cat mi se potriveste ceea ce e in slide…….Slava lui Dumnezeu pt toate!

Lasă un răspuns

