Ajutor pentru Aşezământul Social din comuna Gogoşari, judeţul Giurgiu

In comuna Gogosari, judetul Giurgiu,  un om al lui Dumnezeu, Parintele Valentin se ocupa de mamele cu copii care nu au adapost. Parintele Valentin a creat acolo o tabara asemanatoare celei infiintate de par. Nicolae Tanase la Valea Plopului. De altfel par. Valentin este ucenic al par. Tanase. Parintele Valentin are acum in grija de 30 de copii cu mamele lor. Pentru ca acest  asezamant este abia la inceput au nevoie, in afara de bani, si de tot ceea ce este necesar intr-o gospodarie : mobila, covoare, masina de spalat, frigider, aragaz, vesela, etc.etc.
Daca voi, sau cunoscutii vostrii  (chiar si in cadrul institutiilor in care lucrati), inlocuiti obiectele mentionate cu altele noi, va rugam ca pe cele vechi sa le daruiti acestor copii necajiti.

Diana Ene – 021 233.93.82, 0765.233.644

– mesaj primit pe YM

Update de la Florina Stan 28.09: Eu am sunat aseara si am aflat ca au nevoie de dulapuri (isi tin hainele pe jos), dar si de bani. Au o factura de 3000 lei noi numai pentru nutret, pe langa factura de electricitate. Le trebuie si lemne si orice banut e binevenit. Nu au niciun venit stabil, traiesc din milostenie.

Contul este: Asociatia Pro Vita Sfantul Brancoveanu Filiala Giurgiu, cont iban RO39RNCB01450983496 40001 deschis la BCR Giurgiu

Parintele va invita si pe 3 octombrie la priveghere de toata noaptea in biserica de acolo (am inteles ca e f mare si f frumoasa, desi e f veche si nerenovata). Cei care vor sa vina sunt totusi rugati sa anunte din timp la nr de telefon ale doamnei Diana Ene

8 responses to “Ajutor pentru Aşezământul Social din comuna Gogoşari, judeţul Giurgiu

  1. Tocmai am gasit pe internet, la adresa aceasta

    http://www.episcopiagiurgiului.ro/Index/index.php?dir=Protoierii&page=giurgiu

    ca numele parintelui este Stefan Valentin si adresa este Parohia Sfantul Nicolae, satul Ralesti, comuna Gogosari, judetul Giurgiu (deci nu Gogosarul).

  2. Asta doream si eu sa spun: comuna se numeste Gogosari, nu exista nici o localitate Gogosarul in Giurgiu

  3. Il rog pe Parintele Valentin Stefan sa ma caute la telefon 02132XXXXX sau la 0724XXXXXX, sau la 0314XXXXXX, dupa 23 octombrie, sa scriu in buletinul Viata Cultelor/Religious Life.

    Dumnezeu sa-l aiba in sfanta Lui paza!

    Doamne, ajuta!

    vera maria neagu

    5 octombrie 2008

  4. Multumesc pentru mesaj. Insa nu sunt in legatura directa cu parintele. Am primit si eu anuntul pe o lista de prieteni. Cred ca cel mai bine e sa il contactati personal.

    Am schimbat numerele de telefon, ca sa nu va treziti cu telefoane de la multa lume cu tot felul de anunturi si stiri.

    Doamne ajuta!

    Mihaela

  5. Doamne ajuta!

    Sa-i ocroteasca Dumnezeu pe cei de la asezamant.
    Eu am avut f multe lucruri insa nu am ramas sa dau deocamdata decat 2 vitrine, 1 covor si 2 lustre.Pe viitor o sa tin cont si va anunt. Singura problema ar fi cu transportul.

    (am vb cu d-na Diana si speram sa rezolvam)

  6. am primit un mail de la o cunostinta referitor la acest caz. am fost un pic reticenta si mi-am zis sa ma conving daca este chiar asa. am fost acolo si am vazut cu ochii mei. am intalnit un preot tanar impreuna cu familia lui foarte frumoasa, niste oameni oapitalieri, modesti, mai bine zis niste tineri frumosi si entuziasti. m-am mirat foarte tare cum de niste oameni atat de tineri au avut curajul si putera sa inceapa o astfel de actiune. am gasit si raspunsul : dragostea lor pentru oameni si pentru puii de oameni, pe care parintele ii numeste intr-un mod extrem de firesc „copiii mei”. si nu sunt deloc putini, credeti-ma. daca cititi aceste mesaje, va rog nu ramaneti indiferenti, daca nu ma credeti pe cuvant mergeti si vedeti cu ochii vostri. daca aveti o masina la dispozitie si 2 ore (atat dureaza drumul dus-intors bucuresti-ralesti) strangeti niste alimente si niste banuti de la prieteni, vecini, colegi, rude si mergeti sa intindeti o mana de ajutor unor suflete nevinovate. veti suferi cand le veti vedea privirile triste de copii care nu stiu ce e copilaria. nu fiti indiferenti!!! puteati fi chiar voi in locul lor.

  7. @ Oana
    MA bucur pentru gandul tau cel bun, Dumnezeu sa-ti rasplateasca insutit!

    @valy:
    Multumesc din suflet pentru aceasta marturie vie a celor ce se intampla la Gogosari! Cred ca e in masura sa sensibilizeze multe suflete! Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

