Stihirile Laudelor – Cântarile Sf. Cuv. Parascheva, Mânăstirea Dervent – video

Asta a fost chiar o surpriza: cineva a facut un filmulet cu fotografii de ale mele si ale lui Dragos Lumpan. Nu stiu cine este, m-as bucura sa aflu si sa-i multumesc. Recunosc ca am invatat foarte multe din stilul lui Dragos Lumpan, si cand m-am dus de Anul Nou in 2006 la Sihastria Putnei aveam bine intiparite in minte fotografiile din superbul sau album: Chipuri de Viata monahala, si m-au marcat destul de mult.

Vedeti si:

Sihastria Putnei in USA – photo exhibition of Dragos Lumpan in New York

6 responses to “Stihirile Laudelor – Cântarile Sf. Cuv. Parascheva, Mânăstirea Dervent – video

  1. La fel de mult m-a marcat si pe mine filmuletul „Monasticism” facut pe pozele lui Lumpan si pe muzica Divnei. Multumesc pentru ajutor, Mihaela. Voi face si altele, poate imi vii in ajutor, cine stie?!
    Doamne ajuta!

  2. Doamne ajuta, Marian!
    Ma bucur ca ai aparut asa repede. Alta surpriza :) Cum as putea sa te ajut? Scrie-mi pe email la mihanedea [@] yahoo.com

  3. cand esti singur si trist , cand cele de dincolo de pragul portii nu-ti mai spun nimic, ce bucurie este sa asculti cu ochii si sa trasiesti ceva care nu raneste ci doar inalta!

  4. @ ioana lazar
    Ma bucur ca te-ai folosit de aceasta cantare. Aceaste rugaciuni cantate sunt, intradevar, ca un pansament pentru sufletul nostru hartuit in fiecare zi.

  5. doamne ajuta

    va rog sa ma ajutati si pe mine cu o vorba buna
    cu un sfat bun am probleme mari si nam cui sai spun sint asa de incarcat ca nam cui sa spun va rog sa ma ajutati , nam cui sai spun oful pe care il am si ma apasa de ani de zile vorbesc foarte serios . va multumesc si doamne ajuta

  6. @ mirel

    Dumnezeu să îţi ajute, frate! În momentele acestea, de cumpănă, cei mai buni prieteni ne sunt Hristos Mântuitorul, Maica Domnului şi sfinţii! Să îi rugăm să ne vină în ajutor! Cel mai bine ar fi să vorbeşti cu duhovnicul tău, dacă îl ai, dacă nu, poate ar fi momentul să îl cauţi. El îţi va fi de mare ajutor, şi va fi cel care se roagă cel mai mult pentru tine în astfel de momente.
    Ca un prim sfat, care nu e de la mine, ci l-am primit şi eu în astfel de momente, este să încerci să citeşti o rugăciune către Maica Domnului: Paraclisul Maicii Domnului, Acatistul Sfântului Acoperământ sau oricare alta. Ea este cea grabnic ajutătoare.

Lasă un răspuns

