Conferinţă de presă: “SILGARD”, UN VACCIN CONTROVERSAT

gardasil_first_dose

Preluat de pe Blogul lui Rafael Udriste

În loc să rezolve criza asistenţei medicale din România, Ministerul Sănătăţii promovează o campanie de vaccinare a fetelor de 11-12 ani cu Silgard (Gardasil în variantă americană), vaccin destinat prevenirii cancerului de col produs de virusul papilomatos uman (HPV).

Punerea pe acelaşi plan a vaccinurilor care previn bolile copilăriei cu un vaccin ce se presupune că ar preveni o boală care apare doar după începerea vieţii sexuale (mai ales în condiţii de libertinaj), denotă o grabă nejustificată, de neînţeles pentru cei preocupaţi cu adevărat de soarta copiilor noştri, cu atât mai mult cu cât nu au fost comunicate şi informaţiile privitoare la efectele nocive.

De aceea, Asociaţia „Christiana”, Asociaţia „Pro Vita”, Asociaţia „Sfintii Martiri Brancoveni” şi Asociaţia „Rost”” organizează marţi, 25 noiembrie, la ora 17, la biserica Sfânta Treime din incinta Spitalului Clinic de Urgenţă pentru copii „Grigore Alexandrescu”, bd. Iancu de Hunedoara 30-32, o conferinţă de presă a prof. univ. dr. Pavel Chirilă cu privire la efectele controversate ale vaccinului „Silgard”.

Persoane de contact:
Andreea Băndoiu, tel. 0788.436.195
Rafael Udrişte, tel. 0748.034.951

http://www.editurachristiana.ro/
http://provitabucuresti.ro/
http://nuvaccinurilor.blogspot.com/

Blogul lui Victor Roncea


One response to “Conferinţă de presă: “SILGARD”, UN VACCIN CONTROVERSAT

  1. DRAGUL MEU MOS CRACIUN
    Ma numesc Dima Florentina Valentina si am varsta de 22 de ani , locuiesc in judetul Tulcea orasul Tulcea , Strada Pelinului , numarul 1 , blocul 1 , scara c , apartament 18 , numarul de telefon 0743997523
    La varsta de 10 ani mam inbolnavit cu o boala foarte foarte grea , Cancerul nu stie sa aleaga, atunci cand se hotaraste sa te incerce, nu stie de varsta de functie sau de avere nu stie cat de grea si chinuitoare poate fi suferinta mea , de 12 ani de zile ma lupt cu aceasta boala , pana in prezent am 12 ani de citostatic luna de luna , dar si foarte multe operatii .. ultima operatie la cap a fost acum 3 luni , fiind a 10 operatie dar eu nu ma dau batuta lupt pentru viata mea sa pot trai.
    parca nu ne era deajuns ca sunt eu bolnava si ne descurcam foarte greu sa inbolnavit si mama mea a avut o tumora genitala ,si pe data de 14.11.2012 a fost operata la spitalul iob fundeni mama
    are durerii mari de burta o vad cat se chinuie si cat sufera ..dar nu ma lasat nici macar o ora singura in spital de 12 ani de zile de cand fac citostatice , si am trecut prin multe operatii si chinurii groaznice
    Dragul meu Mos Craciun imi doresc ca de Nasterea Domnului Nostru IISUS HRISTOS sa vi si pe la mine , imi doresc enorm de mult sa nu aduci in dar multa sanatate si putere , pentru a putea trece de acest mare necaz.Dragul meu Mos Craciun cu mare speranta in suflet tiam scris aceste randurii , poate se va gasi si pentru mine niste oamenii cu suflet mare care mar putea ajuta cu cat de putin financiar pentru ami putea cumpara mama medicamentele care imi trebuiesc sa le iau zilnic fara ele nu pot rezista . Mos Craciun eu de 2 ani de zile iau si morfina am durerii foarte marii nici un calmant mai slab nu imi poate alina durerile .Eu trebuie sa fac din 3 in 3 luni RMN-UL tumorile de la cap au recidivat si pe coloana aceste rmn ne costa 20 de milioane , starea noastra financiara este foarte grea banii pe care ii ia mama mea de insotitor nu ii ajung nici macar pentru medicamentele mele .Dragul meu Mos Craciun sper din tot sufletul sa nu ma dezamagesti , sper din tot sufletul ca se va gasi si pentru mine niste oamenii cu suflet mare care mar putea ajuta cu cat de putin financiar , acel putin pentru mine inseamna foarte foarte mult. Mos Craciun eu am un site umanitar unde poti citi povestea veti mele scrisa mai pe larg acolo poti gasi acte medicale doveditoare si conturile bancare ,www.ajutatiopeflorentina.blogspot.com
    Va doresc tuturor Sarbatorii Fericite multa sanatate , pace sufleteasca si indeplinirea tuturor dorintelor
    Dacă doriţi să mă ajutaţi, puteţi face o donaţie, cât de mică, în conturile bancare ale mamei mele.

    DIMA CAMELIA
    TELEFON (0040) 0743997523
    BCR TULCEA
    – RON: RO 03 RNCB 02560 4325 757 0001
    – EURO: RO 46 RNCB 02560 4325 757 0003
    – USD: RO 62 RNCB 02560 4325 757 0006
    Vă Mulţumim!

Lasă un răspuns

